In the gypsy suburb of Forbach - East of France - so called "the hole", three streets : Poppies street ("rue des coquelicots", "Doffodels street" (rue des jonquilles"), rue Stéphane Grappelli.
Music is their life and they live for their music, as their fathers and forefathers, as always..