Heading for the cinema, Chloé does not manage to contact Florine, whom she has to meet. Strangely, nobody is behind the ticket office and she finds herself in an empty room. The lights go out finally and the instructions of a so-called sociological experience appear on the screen. Only one way out: play a game of checkers and win to survive.