Iranian filmmaker Mehran Tamadon, an atheist, has convinced four mullahs, partisans of the Islamic Republic of Iran, to come and live with him for two days. Within the enclave of his home, discussions mix with the activities of daily life and the same question constantly emerges: how can we live together when the comprehension of each other's worlds pits us against each other?