The spoiled Ursula de Fonte leaves the convent where she was educated to live with her Aunt Florentine and her tutor and uncle, Count Miguel de Ribera, in a farm nearby a village in Spain. While driving through the village, Ursula sees the local dweller Lamberto accusing her uncle of being responsible for the suicide of his sister. Lamberto goes to the farm to fight against Miguel but he is beaten up. Ursula falls in love with Lamberto but sooner she finds that he is Florentine's lover. When Miguel finds Lamberto in his real state, he shoots the trespasser and Lamberto stabs and kills Miguel. Ursula helps Lamberto to flee and they are chased by the police. Ursula becomes his lover and their love ends in tragedy.