Sophie, a flighty young model, learns that her boyfriend is planning to leave her for another woman. Sophie resolves to either win him back or assassinate her rival. A handsome doctor (who happens to be falling for Sophie himself) assists her with the former plan so that she won't have to resort to the latter.