Tells the story of a bunch of hoods who want to steal the safes' content of the city bank. In that purpose, they get rid off the stepdaughter of the director's bank, a young girl the manager did not really know, and replace her by another young woman, an accomplice - Jane Birkin. The girl will have to get a job in the bank, she will be in charge of the safe deposit room, and help rich customers to have access to their safes. Her "job" consisting in making prints of the safe keys with wax...