A car speeds towards the ocean. Freedom is coming. She hopes to find her brother David, eccentric in the soul. But the problem is, the latter is ready to leave. He has decided to change his life. So, she settles down then in her pink caravan isolated on the edge of the ocean. She knows nobody, but quickly meets people. Freedom slides, without holding on, in free-fall.