A few days in the lives of two women. Agathe and Lou have a complex relationship that is marred by Lou's persistent violence. When Lou goes too far one day, Agathe tries to break free from this cycle of love and dependence. But it's never easy when you have to admit to your own weaknesses and those of the person you love.