Inspired by a gesture of day to day life Kill the Roach (Kill the cockroach(sneak)) is a dance step invented by a child in front of his father. They find themselves at the heart of old Paris At the Square of Montmartre. Whereas the father tries in vain to seduce the passers-by thanks to his talents of mime, his son, by condolence, is going to take his place by dancing some breakdance. The public are conquered. An incident makes them meet a singer, a meeting which will lead them onto a stage, all three gather(combine), during an innovative show(entertainment) mixing(involving) the mime, the singing(song) and breakdance.All three united, during an unusual show, mixing mime, singing and breakdance.