In the passage Dupont, the Romas are of passage. For some time, they cross the path( of Kamou, Boho, Agathe, Lucie (Roma by adoption), settled there in a big tent. Each repeats a number under the roguish looks of Julietta and Ronaldo. In between a documentary and a fiction, the movie was improvised with the actors.