About twenty, elegant and self-confident, Alphonse seduces the ladies by inviting them to the graves of famous characters at the Père-Lachaise. After a failure with Olga, an attractive Norwegian, he finds himself locked in. Lost in the depths of the cemetery, Alphonse comes up against the anger of the artists from which he egoistically diverted the memory.