Frederic Laffont and Isabelle Dupuy-Chavanat take us on a journey to the heart of Hermès. Men and women work material, with accuracy, implementing all of their knowledge, their patience, their passion, to compose together a unique, timeless object. From this partition of gestures, words, looks and silences, shows something sensual and sentimental. An iconfrontation between man and material during the creation of the object.