For months and months now, she’s been photographing the conflict between Israelis and Palestinians, collecting images of the stones, tanks and olive trees being destroyed. And yet, there are things that photos don’t say.
“Mille et un jours”… With patience and diligence, a mosaic of stories takes shape. Something that could resemble hope at last!