Right in the heart of the second Intifada, a Hamas kamikaze takes the life of Yoni Jesner, young, Jewish student from Glasgow, studying in a yeshiva. His brutal death saves Yasmin's life, a little seven-year-old Palestinian. A child who lived on dialysis and who has just received his kidney.