On her way back from New York to Paris, where she's soon to be married, Julie finds herself sitting next to Antoine, an attractive cad whom she dated 3 years earlier. She'll do everything she can to avoid him, whereas he's counting on the 7-hour flight to win her back! It's an opportunity for us to travel back in time and witness their encounter, their love affair, their break-up... So many incredible, romantic, and caustic scenes that will make this journey the most moving one of their lives.