Today, the unemployment reaches records and it has never so difficult to find an employment. But Dam Samsa, sales man of thirty eight years and unemployed, is motivated, extremely motivated. The story tells how Dam lgoes hunting for work and his way of managing job interviews, as delicate as inescapable, to become what he always dreamed to be, or not: marketing manager in lubricant.