Jerry Lewis plays Clovis Blaireau, a private detective who becomes friends with Prosper, the philandering husband he was hired to investigate. The husband is definitely a reprobate and when he gets caught stealing he and Blaireau beat feet to Tunisia. Unfortunately things don't get better for the hapless duo as they find themselves in the midst of a battle between two giant international chains of fast-food restaurants...