Just as Giacomo (Aldo Maccione) is enjoying his fantasies of being another "Agent 007" in bed with a voluptuous, intelligent co-spy, the unsuspecting dreamer is mistaken for a real spy and shipped off to Tunisia where he has to carry out a true-life mission. Unfortunately, the real spy is a flamboyant homosexual (Aldo Maccione again) and the confusion between the two characters adds up to some slapstick moments in this 007 spoof.