Andrea Damiani sends his wife Valeria off on a skiing holiday so he can spend time with his demanding mistress, Giulia. Little does he suspect that Valeria is having a rendezvous with a Count she recently met. However, Valeria does not know that 'Count' Giovanni is really just a manager's assistant, namely, Andrea's.