Denis, a young doctor, is back in France after three years spent in South-East Asia working for a humanitarian organization. Just arrived in Paris, he gets an anonymous cable informing him of his father's unexplained disappearance. Back at home in the Briere marshes, he links up with the rest of his family. They are totally withdrawn. Alone, Denis decides to look for his father...