Johnny Logan, a Las Vegas policeman, is visiting his ex-wife in France, only to be caught up in the shenanigans of a group of art thieves. His ex-wife has remarried and her husband (Michel Blanc) is undercover among the art thieves, carrying out an assignment given him by his superiors in the police force. Inevitably, the current husband and the ex-husband are bound to clash.