The Théâtre Bizarre is an anthology of horror stories inspired by the Théâtre du Grand Guignol, operating in Paris at the beginning of the 20th century. The feature comprises six segments that have each been directed by a different director (Tom Savini, Douglas Buck, Buddy G., David Gregory, Karim Hussain, Richard Stanley), linked by a common theme by Jeremy. These directors from a variety of backgrounds were given complete artistic and creative freedom by the production team that brought them together.