Ever since she was very young, Heather Mason has been used to often changes houses with her father. Without really knowing why, she runs away. However, this time, Heather is trapped. To save the person who had always managed to protect her and to discover who she truly is, Heather must confront a nightmare that becomes increasingly real... Silent Hill.