Avoiding their last day of school, Dan, Tom, and Victor, three inseparable teens, get lost in the countryside before disappearing into a film studio that hasn't been used in years.
This dilapidated space has become the hideout for Isaac and Klarence Faucheur, a man and his strange son, who are determined that these intruders will not reveal the family's dark secrets to the world.