A man seriously sick, in his hospital bed, admires on the television sportsmen's courage and the nurse points out to him that he has to learn nothing from the courage. The courage evoked by three manners: that of the sportsmen, that of the patient and finally that of the spectator who is invited to donate marrow to help those who need it.