Although there are women in the lives of the three main protagonists -- a middle-aged architect, his construction designer, and a journalist -- the women are not as crucial to the men's search for an identity as the title might suggest. When the three men run into a former professor of the architect and designer, they are inspired by his fanfare and expansive nature.