A veterinarian falls in love with an ex-African explorer after he comes to help her ailing cheetah. She begs him to return to Africa with her, but he doesn't want to leave his wife. Soon his wife finds herself plagued by a series of bizarre accidents. The vet blames the explorer who has a great knowledge of voodoo. To spare his wife from further curses, he agrees to go to Africa with the woman. While in the wilderness, a flash flood engulfs them and the woman is swept away. Though the vet could save her, he decides not to. Later, the wife confesses that she was responsible for the accidents. The vet is suddenly overcome by guilt and turns himself in to the police.