Two dramatic stories. In an undetermined past, a young cannibal (who killed his own father) is condemned to be torn to pieces by some wild beasts. In the second story, Julian, the young son of a post-war German industrialist, is on the way to lie down with his farm's pigs, because he doesn't like human relationships.