Anna and Sonia were both minors when they were prostituted by adults. Each have a story, each the ill-treatment, the feeling of abandonment and that no outcome is possible, each their fear and today each have their fight to escape. By their routes, they reflect the reality which takes place in France, every day and every night, under our eyes, but which nobody seems to see.