Rafa is thirteen years old. He lives in a small apartment in the south suburb of Lisbon with his mother, his sister and his nephew. On a summer night, Rafa learns that his mother was arrested by the police. On the motorcycle of a friend, he crosses the bridge of April 25th and goes to the police station of the city center to see her and wait for her liberation. The night falls. Rafa ha decided not to return home without his mother.