Immersion during sixteen months in the luggage and backstage of The Popopopops, a young group of emergent pop rock. From the end of high school to the dawn of their first album, this movie redraws the strong moments of the beginning of their career. If their talent gives them the luck to believe in success and in celebrity, these five young artists have all to prove. Life choice, success, professional circle of acquaintances, a dive in the musical industry at the time of the show buzz.