In a small town, an automobile factory is about to be privatized, but the workers are unaware that their boss fully intends on making a profit from the deal. The boss contacts two French businessmen, a father and son, who plan to transfrom the factory into a snail farm, which will mean that few of the thousands of local workers will have a job. The only person amongst them to fight to save the factory is a union boss, but the crazy solution he imagines scares his colleagues: selling their sperm to an American sperm bank.