In Havana's deaf-mute community, Chino and his family struggle to make ends meet. When Chino encounters Jose, a Mexican male tourist who falls in love with him, he and his wife discuss the possibility of him fleeing to Mexico in order to make a better living and send money back to the family in Cuba.