Hamoudy, a beggar from Nazareth, meets Khalil, an old street singer, a fan of Elvis Presley, who claims that his oud was given to him by the King. The child steals his instrument, tries to sell it, but realizes that it is worth nothing and that Khalil is a dreamer. Disappointed, Hamoudy returns the oud and the old man and sings for him. The child falls in love with the myth of Elvis Presley.