About ten people affected by autism dive into the theatrical creation of Mahâbhârata, the biggest ever written Indian epic. In the heart of the dramatic art, the fate of the Humanity tied by a fratricide war between Pandavas and Koravas. Gods and devils, men and nature, indeed and badly. On arrival, a new reincarnation of the Indian pantheon, a transposition moved by Mahâbhârata freed from any clinical speech or from emanation of art therapy. In the requirements of Vincianne Regattieri, director, and professional comedians, answer the peculiarity and the sensibility of moved young people.