Rudy, a young burglar, is approached by Gaël, a runaway minor. This one is a myopathic, he moves with a heavy electric wheelchair. Gaël is going to ask Rudy for a service. From there, he will follow him in his wandering. Only, his respiratory assistance possesses only a small battery with twelve hours of autonomy.