At the tilery ofthe Bord of Saint-Plantaire, in Berry, Daniel Lagonotte immortalizes the production of tiles and the brick in this craft tilery which, in fact, never left the family since four generations. But what reserves the future? Nevertheless, Bernard Henriot, friend tile maker from the Morvan, has found his successor.