Nicolas, student in economy, lives with his brother and his mother. To help his family, he prostitutes himself on Internet. While he goes to a nightclub to meet one of his usual customers, he falls face to face with ancient friends from high school. In the middle of the party, Nicolas is alone in front of his shame and of his lie.