An isolation room, a composed mattress on the ground in the corner of the room, a sheet and a very clear light, it is the place where Mickael has lived for three months. How and why, good or bad, did he here fin himself here eating beans all day long? What happened so that this twenty six-year-old young man finds himself interned in psychiatric hospital?