In 2009, two hundred and forty two veterans committed suicide, in 2010, they are only three hundred. Today, the soldiers that die by suicide are more than those who die in fight. The evil shakes the confidence of the United States, it slaps the homeland and wakes it to the everyday life of a distant war which kills its veterans in their own homes.