The fast bus, is the city Taxi-Brousse. It is the symbolic car in Senegal appearing on all the postcards. Originally, they are Renault vehicles, Saviem or Acrobat dating 1960. Major coincidence, they have the same anniversary as the independent Senegal: fifty years of successful collaboration. Technological innovation or art of the resourcefulness, it is what this movie invites to discover.