Dream On, is as a dream, but an acid dream. In the seventies, Brian, rock singer in cold with the human heat, falls under the spell of the nurse who watches over him in the ambulance after an agitated concert. Transported in a hallucination in the vision of a present put on a gas pump of a disturbing gas station, his imagination and his feelings come to transform his dream into oppressive vision of the impossible love.