You do not know Bamako-Saint-Afrique? The biggest rally of the world. A race one hundred percent African. A race which crosses the not always hospitable lands deeply into France. A dream for Djibril and Ali, the Malian crew, which, for the first time, are capable of winning it. But from dream ito nightmare, the border is often thin facing the shock of civilizations.