An epic - from rock to slam, and including punk and hip hop - representing half a century of flamboyant musical resistance. This film is a loudspeaker for youth and zones losing their identity due to industrial transformations, political disillusions, and the constant agression of successive authorities stigmatizing them as "deliquents," "wild children," or "scum."