An intimate portrait of 30-year-old Bouda, a Hip-Hop dancer who settled in France with his family when he was four months old. He is now threatened with expulsion under a French law that applies the principle of the so-called "double punishment": banishing outside French borders delinquents released from prisons who happen to be offspring of immigrants. They are shipped off to their native countries, countries many have never set foot in.
A musical film with hip-hop choreography, a fable in rap narration, "scratched" with images of "tags" and graffiti that speaks of utopia and downfall.