Mostafa and Brahim meet for the first time in a grocery store in France's Ile de France region. In exile for 22 years, Brahim has become a homeless person. Mostafa enables him to no longer live the life of an illegal immigrant, to return to see his family in Morocco and, most of all, makes him manager of the grocery store. In a few years, Brahim becomes indispensible to the village. However, the tough years of life the streets catch up with Brahim. Now Mostafa must learn to continue ''life without Brahim''.