" By the Channel, along the Côte d’Opale, near a hamlet with river and marshland, lives a strange guy who struggles along, poaches, prays and builds fires. A girl from a local farm takes care of him and feeds him. They spend time together in the wide scenery of dunes and woods, mysteriously engaging in private prayer at the edge of the ponds, where the devil is prowling…"