I danced professionally during ten years, then I stopped everything. At the moment that my son sketched his first steps, I wondered if I still knew how to dance. Spiderman, the faggot, Fred Astaire, my son, the cow Harmony. Where does come from to us? The Calf of the dancer is a essay on the tracks of transmission, completely serious and slightly comic.