The grandmother of Yuki Kawamura, the director, dies after spending fifty days in a coma. Her family accompanies her in this last journey. It is an opportunity for each to reflect about the mourning and about the life beyond, the multiplicity of its demonstrations, the acceptance of its end, the confidence in its inexhaustible resources and the signs of its infinite variety. The beauty of life is found in water, the mist and the foam, in the lichen, the rushes, the orchids, and in the face of this dying grandmother and in the affection that her family shows her, in every word, in every breath her children.