The movie takes place in India, in the state of Tamil Nadu. The objective is to help the spectator to integrate the Indian society, to understand the social, religious and political problems, through the intouchabilité. Thanks to the key character of the movie, Jc Anthony, and from the points of view from different origins, we shall understand that what is the system of castes and intouchables. We follow the one that we name Appa (dad in Tamil) through his memories, his life, his hopes. He will tell us how he grew as untouchable, how his little boy's vision of an unfair world in fed his man's dream.